Qlik®
flow-image

Dincolo de agitație: cum să obțineți valoare reală din IA în analiză

Această resursă este publicată de Qlik®

Inteligența artificială apare din ce în ce mai mult în produse pe care le utilizăm și în activitățile în carene angajăm, de la aplicațiile la locul de muncă, la experiențele clienților noștri.  Speranțele sunt mari. Promisiunile sunt extravagante. Iar potențialul este uriaș. Dar realitatea din prezent este considerabil mai puțin grandioasă. Cu abordările uzuale ale „cutiei negre”, dezamăgirea este comună.

Nu trebuie să fie așa – cel puțin, nu în tărâmul analizei datelor.

Care este cheia unei IA reușite în analiză? Inteligența augmentată – o abordare care reunește cele mai bune caracteristici ale inteligenței artificiale și intuiției umane pentru a accelera timpul până la perspectivă, aducerea la suprafață descoperirilor noi și neașteptați și stimularea comprehensibilității datelor pentru utilizatori din orice poziție și la orice nivel de  competențe.

Descărcați Dincolo de agitație: Cum să obțineți valoare reală din IA în analiză pentru a afla:

  • Cum agitația IA depășește realitatea prezentă
  • Valoarea unei abordări a Inteligenței augmentate
  • Considerente cheie la evaluarea IA în analiză

Descărcați acum

box-icon-download

*câmpuri obligatorii

Vă rugăm să vă exprimați acordul cu condițiile

Prin solicitarea acestei resurse, sunteți de acord cu termenii noștri de utilizare. Toate datele sunt protejate de Notificarea noastră privind confidențialitatea. Dacă mai aveți întrebări, vă rugăm să ni le transmiteți prin e-mail la dataprotection@headleymedia.com.

Categorii aferente Management IT, BYOD, Informatică în mediu cloud, Conformitate, Sisteme de gestionar a conținutului (CMS), Gestionarea datelor, Planificare resurse întreprindere (ERP), Gestionare infrastructură, Management la nivel de service, Management proces de afaceri, Virtualizare, Management de proiect, Finanțe și administrare financiară, Colaborare, Depozite de date, Volum mare de date, Sisteme informatice de afaceri (BI), Consumerismul IT, Centre de date, Management service