flow-image
Intel

Chioșcuri interactive transformă gestionarea vizitatorului

Această resursă este publicată de Intel

pattern

De la ieșirea din magazinele alimentare la comanda de fast-food, lumea adoptă din ce în ce mai mult autoservirea. Un studiu a descoperit că 75% dintre clienți au constatat că opțiunile de autoservire sunt comode, iar 67% mai degrabă s-ar autoservi decât să vorbească cu un reprezentant al companiei.

Și companiile profită de aceasta. Chioșcurile de autoservire îmbunătățesc operațiunile în diverse moduri, inclusiv urmărirea vizitatorilor, colectarea datelor, reducerea cheltuielilor neprevăzute și îmbunătățirea serviciilor pentru clienți.

Deși chioșcurile interactive există de mai mult de 40 de ani, tehnologia a evoluat, îmbunătățind utilizarea acestora. În prezent, acestea sunt revoluționare în organizațiile întreprinderi, automatizând și optimizând sarcini importante.

pattern

Categorii aferente
Management IT, Volum mare de date, Sisteme informatice de afaceri (BI), Depozite de date, BYOD, Consumerismul IT, Informatică în mediu cloud, Conformitate, Sisteme de gestionar a conținutului (CMS), Gestionarea datelor, Planificare resurse întreprindere (ERP), Finanțe și administrare financiară, Gestionare infrastructură, Centre de date, Management la nivel de service, Management proces de afaceri, Virtualizare, Management service, Management de proiect, Colaborare

 

box-icon-download
Descărcați acum

*câmpuri obligatorii

Vă rugăm să vă exprimați acordul cu condițiile

Prin solicitarea acestei resurse, sunteți de acord cu termenii noștri de utilizare. Toate datele sunt protejate de Notificarea noastră privind confidențialitatea. Dacă mai aveți întrebări, vă rugăm să ni le transmiteți prin e-mail la dataprotection@headleymedia.com.