

În profunzimea transformării digitale
Această resursă este publicată de IBM
Tehnologia digitală și-a modificat dinamica de piață. Clienții se așteaptă la experiențe extraordinare, iar transformarea digitală este cheia îndeplinirii acestor așteptări ale clienților care evoluează rapid. Pentru a concura cu agilitatea și excelența CX necesară într-o eră concentrată pe client, afacerea dvs. trebuie să fie digitală.În raportul Forrester, aflați informații despre rolul modernizării aplicațiilor industriale, în special sistemele de înregistrare (SoR) în transformarea digitală și aflați motivul pentru care clienții nu mai acceptă o relație consumator-companie tradițională.Descoperiți modul în care afacerile digitale se folosesc de tehnologie pentru a câștiga, a deservi și a păstra clienții prin:îmbunătățirea experiențelorîmbunătățirea ofertelorcreșterea agilității operaționaleȘi multe altele!
Descărcați acum
*câmpuri obligatorii
Prin solicitarea acestei resurse, sunteți de acord cu termenii noștri de utilizare. Toate datele sunt protejate de Notificarea noastră privind confidențialitatea. Dacă mai aveți întrebări, vă rugăm să ni le transmiteți prin e-mail la dataprotection@headleymedia.com.